Japonya'da düzenlenen 2020 Tokyo Olimpiyatları'na akredite olmuş kişilerden yeni tip koronavirüse (Covid-19) yakalananların sayısı 148'e yükseldi.Organizasyon Komitesi, Tokyo 2020 kapsamında ülkeye gelen 15 kişide daha Covid-19 tespit edildiğini açıkladı.Virüse yakalanan 15 kişi arasında Japonya dışından gelen üç sporcu da yer aldı.Sporcuların Tokyo sahil bölgesi Harumi'deki olimpiyat semtinde barınmadığı kaydedildi.Covid-19'a yakalananlar arasında 8 resmi yetkili ile 4 sözleşmeli çalışan da bulunuyor.Virüse yakalananlar karantina periyoduna alındı.Böylelikle Tokyo Olimpiyatları'na akredite olmuş kişilerden virüse yakalananların sayısı 148'e çıktı.
Gündem
Yayınlanma: 26 Temmuz 2021 - 11:53
TOKYO 2020 | Koronavirüste ürkütücü artış! 148 kişi!
Tokyo Olimpiyatları'na akredite kişilerden Covid-19'a yakalananların sayısı 148'e çıktı.
Gündem
26 Temmuz 2021 - 11:53
İlginizi Çekebilir





