Disk Ege bölge temsilcisi Memiş SARI ve Genel-iş Sendikası genel sekreteri Şükret SEVGENER, Örgütlenme daire başkanı Taner ŞANLI, Büyükşehir belediye başkanı Tunç SOYER ile bir görüşme gerçekleştirmişlerdir. Bu görüşme sonrasında belediye önündeki direnişlerine ara veren İ.B.B Eğitim Emekçileri yayınladıkları basın açıklamasında, "Biz emeğimiz için haklarımız için bir yola çıktık ve talebimiz karşılık bulana kadar mücadelemize devam edeceğiz!" ifadelerini kullandı.
İ.B.B. Meslek Fabrikası Eğitim Emekçileri yazılı açıklama yaparak şunları belirtti;
"Bizler İzmir Büyükşehir Belediyesi Meslek Farikası Eğitim emekçileri olarak 24 gün önce başlattığımız taşeronda değil daimi güvenceli iş talebimizle ilgili eylem de birçok sıkıntı yaşamamıza rağmen aksamadan kararlı bir şekilde devam ettik. Haklı talebimiz İzmir başta olmak üzere Türkiye kamuoyunda karşılığını bulmuştur. Tek başımıza çıktığımız Bu süreçte bizleri yalnız bırakmayan kurumlara, sendikalara ve basın emekçilerine teşekkür ederiz.
Eylemlerimiz süreci boyunca belediye bürokratları ile birçok defa görüşmemiz olmuştur, ancak bu görüşmelerde sonuç alamadığımız için eyleme devam etme kararı almıştık. Dün itibarıyla farklı bir gelişme oldu. Disk Ege bölge temsilcisi Memiş SARI ve Genel-iş Sendikası genel sekreteri Şükret SEVGENER, Örgütlenme daire başkanı Taner ŞANLI, Büyükşehir belediye başkanı Tunç SOYER ile bir görüşme gerçekleştirmişlerdir.
Görüşme neticesinde talepleri değerlendirmeye alması konusundaki ifadeleri sorunun en iyi şekilde lehimize çözüleceğine inancımız sonsuz. Biz bugün itibariyle mücadelemizi makul bir süreyle donduruyoruz. Önümüzdeki süreçte değerlendirme yapılacağı ifade edilmişti. Sendikacılar ile de yapılan görüşmede aynı şeyler ifade edilmiştir. Bizler belli bir süre zarfında mücadelemize sadece kapı önünde sürdürmeyeceğiz. Bu sürecin takipçisi olacağız. Herhangi bir olumsuz kararda ise tüm kararlılığımızla yine alanda olacağız.
Yine İ.B.B. bünyesinde DAİMİİŞ, kadro talebimizi sonuç alana kadar haykırmaya devam edeceğiz. Burada olamayışımız pes ettiğimiz, yıldığımız, geri çekildiğimiz anlamına gelmiyor. 32 kişi olarak yılmadan devam ediyoruz!
Biz emekçiler, eğitimciler olarak hakkımızı arıyoruz.
İŞ EKMEK ÖZGÜRLÜK talebimizde DAİMİİŞ talebimizde en insani taleplerdir!
Haklı mücadelemizde tüm İzmir kamuoyunun yanımızda olacağına inanıyoruz!
Biz emeğimiz için haklarımız için bir yola çıktık ve talebimiz karşılık bulana kadar mücadelemize devam edeceğiz!
Yaşasın Meslek Fabrikası eğitim ve emekçilerinin örgütlü mücadelesi"
Meslek Fabrikası emekçisi Sevda Anlı bu süreçte yaşadıkları zorlukları ve direniş sürecini şu sözlerle anlattı:"Merhabalar...İzmir Büyükşehir Belediyesi (İBB) Meslek Fabrikası bünyesinde 2015 yılında Muhasebe Netsis Öğretmeni olarak Gaziemir Şubesinde göreve başladım. Derslerimiz Halk Eğitim Merkezleri (HEM) tarafından açılmakta ve ücretlerimiz de HEM tarafından yatırılmakta idi. 2016 yılında İ zmir BB’nin eğitim ihalesine çıkmasıyla 2017 yılının ocak ayından itibaren taşeron firmalar aracılığıyla derslerimiz başlamıştı. İzmir BB’nin yaptığı protokoller ile yine HEM bağlantılı kurslarımız açılmıştı. Ücret ödemelerimiz ve SGK ödemelerimiz, aracı firmalar ile yapılmaktaydı. Her yıl eğitim ihalesinin bitmesini bekliyoruz. Her yıl mart ayında başlayan görevlendirmelerimiz aralık ayı sonunda bitiyordu ve açılan derslerimiz devamlılık arz ediyor.
İ.B.B. Meslek Fabrikası Eğitim Emekçileri yazılı açıklama yaparak şunları belirtti;
"Bizler İzmir Büyükşehir Belediyesi Meslek Farikası Eğitim emekçileri olarak 24 gün önce başlattığımız taşeronda değil daimi güvenceli iş talebimizle ilgili eylem de birçok sıkıntı yaşamamıza rağmen aksamadan kararlı bir şekilde devam ettik. Haklı talebimiz İzmir başta olmak üzere Türkiye kamuoyunda karşılığını bulmuştur. Tek başımıza çıktığımız Bu süreçte bizleri yalnız bırakmayan kurumlara, sendikalara ve basın emekçilerine teşekkür ederiz.
Eylemlerimiz süreci boyunca belediye bürokratları ile birçok defa görüşmemiz olmuştur, ancak bu görüşmelerde sonuç alamadığımız için eyleme devam etme kararı almıştık. Dün itibarıyla farklı bir gelişme oldu. Disk Ege bölge temsilcisi Memiş SARI ve Genel-iş Sendikası genel sekreteri Şükret SEVGENER, Örgütlenme daire başkanı Taner ŞANLI, Büyükşehir belediye başkanı Tunç SOYER ile bir görüşme gerçekleştirmişlerdir.
Görüşme neticesinde talepleri değerlendirmeye alması konusundaki ifadeleri sorunun en iyi şekilde lehimize çözüleceğine inancımız sonsuz. Biz bugün itibariyle mücadelemizi makul bir süreyle donduruyoruz. Önümüzdeki süreçte değerlendirme yapılacağı ifade edilmişti. Sendikacılar ile de yapılan görüşmede aynı şeyler ifade edilmiştir. Bizler belli bir süre zarfında mücadelemize sadece kapı önünde sürdürmeyeceğiz. Bu sürecin takipçisi olacağız. Herhangi bir olumsuz kararda ise tüm kararlılığımızla yine alanda olacağız.
Yine İ.B.B. bünyesinde DAİMİİŞ, kadro talebimizi sonuç alana kadar haykırmaya devam edeceğiz. Burada olamayışımız pes ettiğimiz, yıldığımız, geri çekildiğimiz anlamına gelmiyor. 32 kişi olarak yılmadan devam ediyoruz!
Biz emekçiler, eğitimciler olarak hakkımızı arıyoruz.
İŞ EKMEK ÖZGÜRLÜK talebimizde DAİMİİŞ talebimizde en insani taleplerdir!
Haklı mücadelemizde tüm İzmir kamuoyunun yanımızda olacağına inanıyoruz!
Biz emeğimiz için haklarımız için bir yola çıktık ve talebimiz karşılık bulana kadar mücadelemize devam edeceğiz!
Yaşasın Meslek Fabrikası eğitim ve emekçilerinin örgütlü mücadelesi"
"DAYANIŞMA İLE MÜCADELEMİZ EMİNİM Kİ ZAFERLE SONUÇLANACAK"
Meslek Fabrikası emekçisi Sevda Anlı bu süreçte yaşadıkları zorlukları ve direniş sürecini şu sözlerle anlattı:"Merhabalar...İzmir Büyükşehir Belediyesi (İBB) Meslek Fabrikası bünyesinde 2015 yılında Muhasebe Netsis Öğretmeni olarak Gaziemir Şubesinde göreve başladım. Derslerimiz Halk Eğitim Merkezleri (HEM) tarafından açılmakta ve ücretlerimiz de HEM tarafından yatırılmakta idi. 2016 yılında İ zmir BB’nin eğitim ihalesine çıkmasıyla 2017 yılının ocak ayından itibaren taşeron firmalar aracılığıyla derslerimiz başlamıştı. İzmir BB’nin yaptığı protokoller ile yine HEM bağlantılı kurslarımız açılmıştı. Ücret ödemelerimiz ve SGK ödemelerimiz, aracı firmalar ile yapılmaktaydı. Her yıl eğitim ihalesinin bitmesini bekliyoruz. Her yıl mart ayında başlayan görevlendirmelerimiz aralık ayı sonunda bitiyordu ve açılan derslerimiz devamlılık arz ediyor.






