Foça Belediye Başkanı Fatih Gürbüz, Koronavirüs denetimlerinin yanı sıra sağlık çalışanlarına ve belediye çalşanlarına moral vermeyi unutmadı.
Koronavirüs vakalarının artış gösterdiği şu son günlerde Foça Belediyesi ilçe genelinde denetimlere devam ediyor.
Foça Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri, koronavirüsün önlenmesi kapsamında faaliyetlerine geçici bir süre ara verilen sosyal tesisler, sosyal market ve çocuk evinde görevli personelin katılımıyla güçlendirildi.Üç kat fazla sayıda fen işleri personeliyle ilçe genelindeki temizlik, ilaçlama ve hijyen çalışmalarını arttırdıklarını belirten Foça Belediye Başkanı Fatih Gürbüz; ‘‘Zor günleri kısa sürede atlatmak dileğiyle, her koşulda vatandaşımızın yanında ve destekçisi olacağız’’dedi.

Başkan Gürbüz; ‘‘Pandeminin en yoğun olduğu aylarda gösterdikleri özveriden dolayı tüm arkadaşlarıma, özellikle birçoğu anne olan kadın mesai arkadaşlarıma gönülden teşekkür ederim. Herkes çok fazla emek verdi. Kimse, acaba bana bir şey olur mu diye elini çekmedi. Bu günler hiçbir zaman unutulmayacak.’’dedi.
Pandemi ile mücadelede yoğun mesai
Foça Belediyesi, koronavirüs pandemisi ile mücadele sürecinde birçok çalışma gerçekleştirdi.
Foça Belediye Başkanı Fatih Gürbüz, Mart, Nisan ve Mayıs aylarında 24 saat ulaşılabilirliğin sağlandığı yüksek önem verilen çalışmaları yönetirken, kendisi de içinde yer aldı.
*Yol, meydan, kamu binaları, iş yerleri ve toplu taşıma araçları sürekli olarak dezenfekte edildi. Dezenfeksiyon işlemlerinde 5770 litre dezenfektan kullanıldı.
*Telefonla aranan 65 yaş ve üzeri vatandaşların temel ihtiyaçları için alışverişler yapıldı. *Gönüllü kadınlar tarafından üretilen 20000 adet maske vatandaşlara dağıtıldı.
*Foça Belediyesi’ne ait 6600 m2’lik tarım alanına ekilen sebze ve meyve, ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı. Bağışlarla temin edilen ekmek, sebze, meyve ve sıcak yemekler, durumu olmayan ailelere dağıtıldı.
*Sağlık çalışanlarına ve kolluk kuvvetlerine; iftar yemeği, konaklama, maske, eldiven ve koruyucu kıyafet desteği verildi.
*Sokakta yaşayan canlar için düzenli mama ve sağlık desteği verildi. 425 kısırlaştırma, 685 tedavi 1700 aşı yapıldı.
*Tarım işçilerinin konaklama ve temel ihtiyaçlarının giderilmesine destek verildi.
*Foça Belediyesi kiracılarının ödemeleri ertelendi.
*Foça Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, bakkal, market ve pazarlarda; tezgah aralıkları, fiyatlar, ürün etiketleri ve ölçü-tartı aletlerinin standartlara uygunluğunu denetledi. İlçede kurulan tüm pazarlarda salgına karşı alınan önlemler dikkatle uygulandı. Pazar yerlerinin giriş ve çıkışlarına, el hijyeni için dezenfektan üniteleri yerleştirilerek vatandaşlar bu noktalara yönlendirildi.
Toplum sağlığı, güvenliği ve huzuru için alınan tedbirlerin yanında; vatandaşlara sosyal mesafe ve hijyen kurallarına mutlaka uymaları, maske-eldiven kullanmaları ve alışverişlerini en kısa sürede tamamlayıp evlerine dönmeleri konusunda aralıksız uyarılar yapıldı.
Her zaman yanlarındayız
Belediye Başkanı Fatih Gürbüz; ‘‘Yaşadığımız salgın hastalık tehdidi sebebiyle büyük fedakarlıklarla ve özveriyle çalışmalarını sürdüren ülkemizdeki tüm sağlık çalışanlarımıza, ne kadar teşekkür etsek gerçekten de azdır. Foça Belediyesi olarak, her zaman sağlık çalışanlarımızın yanında ve destekçisi olmaya devam edeceğiz ’’dedi.
Hafta başında Foça Devlet Hastanesini ziyaret eden Belediye Başkanı Fatih Gürbüz, medikal maske ve yüz koruma siperliği desteği vermişti.
Koronavirüs vakalarının artış gösterdiği şu son günlerde Foça Belediyesi ilçe genelinde denetimlere devam ediyor.
Foça Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri, koronavirüsün önlenmesi kapsamında faaliyetlerine geçici bir süre ara verilen sosyal tesisler, sosyal market ve çocuk evinde görevli personelin katılımıyla güçlendirildi.Üç kat fazla sayıda fen işleri personeliyle ilçe genelindeki temizlik, ilaçlama ve hijyen çalışmalarını arttırdıklarını belirten Foça Belediye Başkanı Fatih Gürbüz; ‘‘Zor günleri kısa sürede atlatmak dileğiyle, her koşulda vatandaşımızın yanında ve destekçisi olacağız’’dedi.

Can dostlar da unutulmadı
Fen işleri şantiyesinde yapılan görev dağılımı toplantısının ardından temizlik ve ilaçlama çalışmalarına bizzat katılan Foça Belediye Başkanı Fatih Gürbüz ve ekibi, öğleden sonra da Koronavürüs tedbirleri sebebiyle mamaya ulaşmakta zorlanan sokakta yaşayan canların ihtiyaçlarını karşıladı. Başkan Gürbüz, can dostların mama ve su ihtiyaçlarını gidermeye devam edeceklerini ifade etti.Foça Belediye Başkanı Fatih Gürbüz, pandemi ile mücadele sürecinde özveriyle çalışan belediye emekçilerine teşekkür etti.
Foça Belediyesi Sosyal Tesisinde yapılan toplantıda Belediye Başkanı Fatih Gürbüz, 24 saat ulaşılabilirliğin sağlandığı zorlu süreçte çalışan belediye emekçilerine teşekkür belgelerini takdim etti.Başkan Gürbüz; ‘‘Pandeminin en yoğun olduğu aylarda gösterdikleri özveriden dolayı tüm arkadaşlarıma, özellikle birçoğu anne olan kadın mesai arkadaşlarıma gönülden teşekkür ederim. Herkes çok fazla emek verdi. Kimse, acaba bana bir şey olur mu diye elini çekmedi. Bu günler hiçbir zaman unutulmayacak.’’dedi.
Pandemi ile mücadelede yoğun mesai
Foça Belediyesi, koronavirüs pandemisi ile mücadele sürecinde birçok çalışma gerçekleştirdi.
Foça Belediye Başkanı Fatih Gürbüz, Mart, Nisan ve Mayıs aylarında 24 saat ulaşılabilirliğin sağlandığı yüksek önem verilen çalışmaları yönetirken, kendisi de içinde yer aldı.
*Yol, meydan, kamu binaları, iş yerleri ve toplu taşıma araçları sürekli olarak dezenfekte edildi. Dezenfeksiyon işlemlerinde 5770 litre dezenfektan kullanıldı.
*Telefonla aranan 65 yaş ve üzeri vatandaşların temel ihtiyaçları için alışverişler yapıldı. *Gönüllü kadınlar tarafından üretilen 20000 adet maske vatandaşlara dağıtıldı.
*Foça Belediyesi’ne ait 6600 m2’lik tarım alanına ekilen sebze ve meyve, ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı. Bağışlarla temin edilen ekmek, sebze, meyve ve sıcak yemekler, durumu olmayan ailelere dağıtıldı.
*Sağlık çalışanlarına ve kolluk kuvvetlerine; iftar yemeği, konaklama, maske, eldiven ve koruyucu kıyafet desteği verildi.
*Sokakta yaşayan canlar için düzenli mama ve sağlık desteği verildi. 425 kısırlaştırma, 685 tedavi 1700 aşı yapıldı.
*Tarım işçilerinin konaklama ve temel ihtiyaçlarının giderilmesine destek verildi.
*Foça Belediyesi kiracılarının ödemeleri ertelendi.
*Foça Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, bakkal, market ve pazarlarda; tezgah aralıkları, fiyatlar, ürün etiketleri ve ölçü-tartı aletlerinin standartlara uygunluğunu denetledi. İlçede kurulan tüm pazarlarda salgına karşı alınan önlemler dikkatle uygulandı. Pazar yerlerinin giriş ve çıkışlarına, el hijyeni için dezenfektan üniteleri yerleştirilerek vatandaşlar bu noktalara yönlendirildi.
Toplum sağlığı, güvenliği ve huzuru için alınan tedbirlerin yanında; vatandaşlara sosyal mesafe ve hijyen kurallarına mutlaka uymaları, maske-eldiven kullanmaları ve alışverişlerini en kısa sürede tamamlayıp evlerine dönmeleri konusunda aralıksız uyarılar yapıldı.
Foça Belediyesi olarak, her zaman sağlık çalışanlarımızın yanındayız
Her zaman yanlarındayız
Belediye Başkanı Fatih Gürbüz; ‘‘Yaşadığımız salgın hastalık tehdidi sebebiyle büyük fedakarlıklarla ve özveriyle çalışmalarını sürdüren ülkemizdeki tüm sağlık çalışanlarımıza, ne kadar teşekkür etsek gerçekten de azdır. Foça Belediyesi olarak, her zaman sağlık çalışanlarımızın yanında ve destekçisi olmaya devam edeceğiz ’’dedi.
Hafta başında Foça Devlet Hastanesini ziyaret eden Belediye Başkanı Fatih Gürbüz, medikal maske ve yüz koruma siperliği desteği vermişti.





