Fenerbahçeli futbolcular, video kamera sistemiyle antrenmanlarına devam etti.
Koronavirüs tedbirleri kapsamında Süper Lig’de maçlara ara verilirken, Fenerbahçeli futbolcular çalışmalarını tam gaz sürdürüyor. Sarı lacivertliler, teknik ekip tarafından kendilerine verilen özel programı uygularken, video kamera sistemiyle aynı anda antrenmana başlıyor. Beşiktaş, Malatyaspor sahaya inmişi.
Spor
Yayınlanma: 22 Nisan 2020 - 11:48
Fenerbahçe "uzaktan" antenmana devam
Fenerbahçeli futbolcular, video kamera sistemiyle antrenmanlarına devam etti.
Spor
22 Nisan 2020 - 11:48
İlginizi Çekebilir









