Başakşehir, bugün H Grubu’nun son maçında maçında Fransa’nın başkenti Paris’te Paris Saint-Germain’le karşılaştı.Başakşehir, maçın 14’üncü dakikasında kırmızı kart gören Webo’ya ırkçı söylemde bulunulduğunu dile getirdi.Başakşehir, daha sonra tüm oyuncuların soyunma odasına gittiğini, oyuna 10 dakika ara verildiğini kaydetti.Dördüncü hakemin Webo’ya ırkçı söylemde bulunduğu gerekçesiyle maçın durdurulduğu belirtildi.beIN Sports muhabiri, hakemin Webo’ya “Negro” dediğini söyledi.Başakşehir Kulübü Başkanı Göksel Gümüşdağ, maça çıkmama kararı alındığını belirtirken, daha sonra alınan kararla maçın 9 Aralık Çarşamba 20.55’te kaldığı yerden devam edeceği açıklandı.Gümüşdağ, aynı hakemlerle maça çıkmama kararını aldıklarını UEFA’ya bildirdiklerini ve bu konuda UEFA ile protokol imzalandığını belirtti. Maça farklı bir hakem atandı.
Spor
Yayınlanma: 09 Aralık 2020 - 08:23
Başakşehir: Pierre Webo'ya ırkçılık yapıldı
Başakşehir, yardımcı antrenörü Pierre Webo’ya ırkçılık yapıldığını belirterek Şampiyonlar Ligi maçında sahadan çekildi.
Spor
09 Aralık 2020 - 08:23









